Min äldsta katt som kom till mig hösten 2005, när min fru enbart 34 år gammal avlidit i cancer och min mamma låg på dödsbädden. Han hjälpte mig mycket under sorgearbetet. Då liksom idag är det vinter ute.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken fin kattMin äldsta katt som kom till mig hösten 2005, när min fru enbart 34 år gammal avlidit i cancer och min mamma låg på dödsbädden. Han hjälpte mig mycket under sorgearbetet. Då liksom idag är det vinter ute.
Älskar den nöjda minenVisa bifogad fil 107987
Helt rimlig säng
Tjejerna är så himla imponerade av Harry när han leker i soffan
Visa bifogad fil 107984
"Fuck you, byracka" x2
Gårdagens julgransklädsel skedde under General Cheenus vakande öga. Polkagrisstängerna fick efter viss tveksamhet godkänt.
Visa bifogad fil 108076
ÅhVisa bifogad fil 107677
Nu byter jag från hundbildtråden till kattbildtråden
Vi hade tänkt skaffa katter redan innan Nora blev sjuk, men när hon blev dålig satte vi det lite på paus. När hon sedan fick somna in akut hamnade jag i chock och att inte ha mjuk päls att klappa på gjorde den avgrundsdjupa sorgen ännu värre. Så nu har vi dessa ljuvliga varelser hos oss.
Säg hej till Miss Li och Kjellie
Det var nog inte meningen att matte skulle se det där.......
Men vad sötGårdagens julgransklädsel skedde under General Cheenus vakande öga. Polkagrisstängerna fick efter viss tveksamhet godkänt.
Visa bifogad fil 108076
Men vad söt
Jag håller med @athena_arabians , jag tror aldrig jag sett General Cheenus förut!
Det var nog inte meningen att matte skulle se det där.......