Kattbilder #8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vem behöver värmedyna, när det finns akvarium?

Zzzzz...

Varmt och skönt.webp

F278E0CE-7150-4D4D-A2CA-EED37C3F6098.jpeg

Nu byter jag från hundbildtråden till kattbildtråden 😊

Vi hade tänkt skaffa katter redan innan Nora blev sjuk, men när hon blev dålig satte vi det lite på paus. När hon sedan fick somna in akut hamnade jag i chock och att inte ha mjuk päls att klappa på gjorde den avgrundsdjupa sorgen ännu värre. Så nu har vi dessa ljuvliga varelser hos oss.
Säg hej till Miss Li och Kjellie ❤️

Visa bifogad fil 107677

Vi hade tänkt skaffa katter redan innan Nora blev sjuk, men när hon blev dålig satte vi det lite på paus. När hon sedan fick somna in akut hamnade jag i chock och att inte ha mjuk päls att klappa på gjorde den avgrundsdjupa sorgen ännu värre. Så nu har vi dessa ljuvliga varelser hos oss.
Åh, så jättefina! :heart Djur hjälper och läker.

Visa bifogad fil 107677

Så fina 😍
Paisley heter MissLii i stamtavlan 😁
Inte vår favoritartist dock så det blev inget med det 😆

Visa bifogad fil 107677

Den julgranen blir inte långlivad.

Våra hoppar från golvet till hatthyllan eller fönsterbrädan till vitrinskåpet de kan lära kantarellen. Kommer man inte ipp ordentligt I hatthyllan så klättrar man resten på jackorna. Jättekul. Not.

Tror inte det går att lära 😆
Harry hoppar bättre än vad han gör 😂
Ingen av katterna kan hoppa upp på köksbänken, de har en pall till hjälp 😁
Därför jag har Perser och Exotic, klumpiga små rackare som varken kan hoppa eller klättra 😁

Alice skulle hoppa upp på matbordet idag, laddade men var nog lite ängslig och hade tankarna åt annat håll för hypen blev tok för liten och en baktass blev kvar på golvet medan resten av kroppen försökte hoppa 😅
Men hon kom upp vid andra försöket åtminstone :angel:

Visa bifogad fil 107677

Åh vilka sötnosar :love: hur gamla är de?

Tror inte det går att lära 😆
Harry hoppar bättre än vad han gör 😂
Ingen av katterna kan hoppa upp på köksbänken, de har en pall till hjälp 😁
Därför jag har Perser och Exotic, klumpiga små rackare som varken kan hoppa eller klättra 😁
Åh jag kommer ihåg våran första perser. Bondkatten skulle lära honom att jaga och kom med ett fint levande byte. Han satte sig på den. Lite annorlunda metod :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
188
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
573
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
941
Senast: MissFideli
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
489
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama