Kattbilder #8

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
6F7E68C9-5509-4E2D-A2D7-1F5EF023FD50.webp

Miss Li hade inte riktigt rĂ„d med sitt penthouse sĂ„ hon blev tvungen att nedgradera sig till en mindre lya đŸ€·â€â™€ïž

FörstÄr inte varför du inte skaffar katt igen, du mÄr sÄ dÄligt utan och du har dina förÀldrar som kan hjÀlpa till.
Jag trodde att det har framgÄtt att jag inte vÄgar. Att ha ansvaret för ett djur igen. Och jag bor i lÀgenhet och jobbar.
Och mina förÀldrar vill inte och skulle aldrig kunna be dom efter allt med M.

Jag trodde att det har framgÄtt att jag inte vÄgar. Att ha ansvaret för ett djur igen. Och jag bor i lÀgenhet och jobbar.
Och mina förÀldrar vill inte och skulle aldrig kunna be dom efter allt med M.
Jag vet att du inte vÄgar men att ha katt i lÀgenhet medför lÄga risker och nog tror jag dina förÀldrar skulle stÀlla upp om det kör ihop sig, inte att de ska sköta katten varje dag.

Jag vet att du inte vÄgar men att ha katt i lÀgenhet medför lÄga risker och nog tror jag dina förÀldrar skulle stÀlla upp om det kör ihop sig, inte att de ska sköta katten varje dag.
Ja det gör dom sÄklart. Om en katt blir sjuk spelar det ju ingen roll att det Àr lÄg risk att bo i lÀgenhet.

Ja det gör dom sÄklart. Om en katt blir sjuk spelar det ju ingen roll att det Àr lÄg risk att bo i lÀgenhet.
Nej, men sannolikheten att du fÄr en katt med samma problem Àr sÄ gott som obefintlig. De tre andra katterna hade vÀl inte samma problem? Har du nÄgon samtalskontakt? För mig lÄter det som du fastnat sorgen och inte kan komma vidare.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Katt Jag har tvĂ„ kastrerade honkatter som jag köpte pĂ„ katthem för lĂ€nge sedan. De börjar bli gamla och har inte lĂ€ngre sĂ„ mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
194
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en frĂ„ga gĂ€llande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom Ă€r bĂ„da hanar och kastrerade. Den ena hanen Ă€r...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Svartkatt
·
KatthÀlsa Hej, Letat bland andra trÄdar, men försöker med en ny frÄga. Katten kom in i gÄr morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Bukefalos Jag tror detta passar bÀst under Bukefalos men annars fÄr moderator gÀrna flytta den eller ta bort om det pÄ nÄgot sÀtt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama