Klappa magen, kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klappa magen, kanske?
If I fits, I sitsVisa bifogad fil 109827
Miss Li hade inte riktigt rÄd med sitt penthouse sÄ hon blev tvungen att nedgradera sig till en mindre lya
KÀnns ju ÀndÄ mer rimligt, om du frÄgar migIf I fits, I sits
Mina katter har aldrig förstÄtt storheten med kartonger utan dÀr ska det vara fÄrskinn, duntÀcke och massor av filtar (det finns alltsÄ Àven en katt under filten pÄ kortet)
Visa bifogad fil 109829
KÀnns ju ÀndÄ mer rimligt, om du frÄgar mig
FörstÄr inte varför du inte skaffar katt igen, du mÄr sÄ dÄligt utan och du har dina förÀldrar som kan hjÀlpa till.Saknar DOM och jag saknar att ha pÀlskling i livet.
Visa bifogad fil 109886
Jag försökte. Det besvarades med en klo. RidÄ.Klappa magen, kanske?
Jag trodde att det har framgÄtt att jag inte vÄgar. Att ha ansvaret för ett djur igen. Och jag bor i lÀgenhet och jobbar.FörstÄr inte varför du inte skaffar katt igen, du mÄr sÄ dÄligt utan och du har dina förÀldrar som kan hjÀlpa till.
Jag vet att du inte vÄgar men att ha katt i lÀgenhet medför lÄga risker och nog tror jag dina förÀldrar skulle stÀlla upp om det kör ihop sig, inte att de ska sköta katten varje dag.Jag trodde att det har framgÄtt att jag inte vÄgar. Att ha ansvaret för ett djur igen. Och jag bor i lÀgenhet och jobbar.
Och mina förÀldrar vill inte och skulle aldrig kunna be dom efter allt med M.
Ja det gör dom sÄklart. Om en katt blir sjuk spelar det ju ingen roll att det Àr lÄg risk att bo i lÀgenhet.Jag vet att du inte vÄgar men att ha katt i lÀgenhet medför lÄga risker och nog tror jag dina förÀldrar skulle stÀlla upp om det kör ihop sig, inte att de ska sköta katten varje dag.
Nej, men sannolikheten att du fÄr en katt med samma problem Àr sÄ gott som obefintlig. De tre andra katterna hade vÀl inte samma problem? Har du nÄgon samtalskontakt? För mig lÄter det som du fastnat sorgen och inte kan komma vidare.Ja det gör dom sÄklart. Om en katt blir sjuk spelar det ju ingen roll att det Àr lÄg risk att bo i lÀgenhet.
Tror inte att vi ska fortsÀtta den hÀr diskussionen. SÀrskilt inte i en bildtrÄd.Nej, men sannolikheten att du fÄr en katt med samma problem Àr sÄ gott som obefintlig. De tre andra katterna hade vÀl inte samma problem? Har du nÄgon samtalskontakt? För mig lÄter det som du fastnat sorgen och inte kan komma vidare.
Visa bifogad fil 109700
Försök ta en selfie med en katt i nÀrheten sa dom. Det blir lÀtt sa dom