Kattbilder #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Matte vi leker kurragömma!

Bifogade filer

• 20220919_140036.webp
    20220919_140036.webp
    386,8 KB · Visningar: 45
lägg plattan på golvet, flytta katten
vänd upp och ner på kojan, försök få katten gå ut ur kojan
skruva i stolparna i kojan... flytta katten från plattan...
lägg plattan på stolparna, leta efter skruvarna och försök få katten att gå ut ur kojan...
grina lite, sucka och stöna och få onda ögat av katt...
Skruva fast plattan på stolparna, vänd på allt och försök ställa ner det på golvet innan katt besiktar...

Behöver jag säga mer?

utan minnie.webp

lägg plattan på golvet, flytta katten
vänd upp och ner på kojan, försök få katten gå ut ur kojan
skruva i stolparna i kojan... flytta katten från plattan...
lägg plattan på stolparna, leta efter skruvarna och försök få katten att gå ut ur kojan...
grina lite, sucka och stöna och få onda ögat av katt...
Skruva fast plattan på stolparna, vänd på allt och försök ställa ner det på golvet innan katt besiktar...

Behöver jag säga mer?

Visa bifogad fil 100758
Det där känns igen. Spelar ingen roll vad en gör så, får man antingen plocka upp katten, putta bort katten eller vad som nu behövs.

Vad skriker du om matte? Ta det lugnt, jag ska rädda dig!!!
Nyputsade fönster?
Nej nej, FLUGA heter det, de är lite flaxiga, men knaprar rätt gott när man väl får tag på dem. Men det är det som är lite lurigt. De är inte farliga alls. <3

Räddaren i nöden.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 705
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 584
Senast: Sassy
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 962

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka