Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den lilla ligger där just nu.. men 6kg huskatt brukar oxå sova därDen ska se ut så här. (lånat foto av hästskötaren Två devon rex har jag för mig och en grekisk adopterad huskatt) Så den bör vara tillräckligt stor för Minnie....
Visa bifogad fil 100674
Prada verkar ju vara en underbar individ, men den längre nosen tiltalar mig. Paisley är en jttefin liten katta och jag är glad att britten slog igenom där!Det är intressant hur gamla gener kan dyka upp flera generationer senare. I England korsade man in Brittiskt korthår för att skapa Exotic.
Det är tydligt hos Paisley som inte är ett dugg rastypisk med för lång nos, för kort päls och för små ögon.
Jämfört med Prada går det verkligen inte att tro att det är samma ras
Men jag sysslar inte med utställning och tycker hon är en himla fin katt
Visa bifogad fil 100684
Jag tycker han är jättesnygg, jag tilltalas inte alls av spindelben och låg satta fladdermusöron!Prada verkar ju vara en underbar individ, men den längre nosen tiltalar mig. Paisley är en jttefin liten katta och jag är glad att britten slog igenom där!
Kim är ju inte heller extrem på det vis som prioriteras i via länder, tack och lov! Han vore nog inte en vinnare i Polen eller USA, men är snygg ändå!
Prada verkar ju vara en underbar individ, men den längre nosen tiltalar mig. Paisley är en jttefin liten katta och jag är glad att britten slog igenom där!
Kim är ju inte heller extrem på det vis som prioriteras i via länder, tack och lov! Han vore nog inte en vinnare i Polen eller USA, men är snygg ändå!
Jag förstår dig helt! Hade jag inte hittat den perfekta rasen för mig så hade jag tittat på persern också, egenskaperna skulle passa mig jättebra. Men skulle försöka titta efter exemplar eller uppfödare med längre nos som mål.Man kan ju tro att jag älskar utseendet på trubbnosiga djur men det är inte riktigt sant även om jag såklart tycker mina djur är fina.
Har valt efter egenskaper, inte utseende, både katter och hundar. Bortsett Ruben som jag köpte pga tyckte synd om honom, blev ju som tur var bra ändå
Annars ser dom ju ut att vara pocket sizeKolla vad jag ska titta på imorgon
Inte köpa. Inte stoppa i fickan. Bara titta.
2 av mina finns i mödernet, jättekul!Visa bifogad fil 100701
Han ser tillochmed oskyldig ut, speciellt i jämförelse med katten bakomSnäll Kantarell och skitjobbig Harry
Visa bifogad fil 100702
Annars ser dom ju ut att vara pocket size
Hahaha, jag kollade på den kopplade och tänkte "men vilken konstig katt..." Sedan insåg jag.Det är inte helt lätt att få med alla tre på samma bild.
Visa bifogad fil 100715
En sak är då säker, katterna håller sig lugna ett tag efter lunchpromenaden.
Det är frågan... Är shibor verkligen hundar?Hahaha, jag kollade på den kopplade och tänkte "men vilken konstig katt..." Sedan insåg jag.