Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår vad du menar, här bor ju också en Otroligt intensiv kardborrekatt. Det är en ny upplevelse, men underbart!Jag skriver det här med kärlek men jag håller på att bli galen på den här. Jag har aldrig blivit så älskad av ett djur förut. Han är som besatt och behandlar mig som en planta kattmynta.
Visa bifogad fil 86877
Här kallas han för plåsterkatt, så ofta att min mobil lärt sig att föreslå det ordet självJag förstår vad du menar, här bor ju också en Otroligt intensiv kardborrekatt. Det är en ny upplevelse, men underbart!
Buster vill ligga med huvudet i min halsgrop. Helst så inborrad i mina dubbelhakor att jag är rädd att han ska kvävas. Vissa nätter när jag inte orkar ha honom där sover jag med en handduk virad flera varv runt nacken. Devons har generellt sköra morrhår och stubben när de gått av är rätt skavig mot halsen.Jag förstår vad du menar, här bor ju också en Otroligt intensiv kardborrekatt. Det är en ny upplevelse, men underbart!