Michellan95
Trådstartare
Åh men jag föll för honom redan vid första bilden du lade utTackFolk som träffar honom reagerar verkligen antingen eller. En del blir helt galna i honom medan andra försöker vara artiga
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh men jag föll för honom redan vid första bilden du lade utTackFolk som träffar honom reagerar verkligen antingen eller. En del blir helt galna i honom medan andra försöker vara artiga
![]()
Det är riktigt roligt att läsa hur du gått från lite avvaktande till att bli kattnörd.
Det är riktigt roligt att läsa hur du gått från lite avvaktande till att bli kattnörd.![]()
Men här med! Det är tur att hunden också gillar dem! Senast idag apporterade hon en kartong upp i soffan.
Tack men nej tack, det räcker med de fyra uppmärksamhetstörstande fyrbeningar jag har inomhus redan.Jahopp. Min katt bet precis av andra örat på min kattstatyett medan jag satt i ett jobbsamtal och bara kunde se på
Nån som vill ha en tjock, uppmärksamhetssökande, otålig kattfarbror som är fullkomligt omöjlig att ha hemma när man arbetar? Bortskänkes!
Visa bifogad fil 84290
Jahopp. Min katt bet precis av andra örat på min kattstatyett medan jag satt i ett jobbsamtal och bara kunde se på
Nån som vill ha en tjock, uppmärksamhetssökande, otålig kattfarbror som är fullkomligt omöjlig att ha hemma när man arbetar? Bortskänkes!
Visa bifogad fil 84290
Nej tack räckte med att min var uppe i ansiktet på mig 40 min innan väckarklocka ringde i morse å vrålade.Jahopp. Min katt bet precis av andra örat på min kattstatyett medan jag satt i ett jobbsamtal och bara kunde se på
Visa bifogad fil 84290
Jo det känner jag också igen!Nej tack räckte med att min var uppe i ansiktet på mig 40 min innan väckarklocka ringde i morse å vrålade.
Min ledsnade på att jag aldrig gick upp och gav henne blötmat (för att jag försökte sova, klockan var natt!!), så hon tog min mobilladdare och sprang iväg med den ljudligt släpande efter sig.Nej tack räckte med att min var uppe i ansiktet på mig 40 min innan väckarklocka ringde i morse å vrålade.
Titta så vuxen han börjar se ut!Om han nu bara kunde börja sitta sådär egyptiskt och elegant och inte bara som en groda också.
![]()
Visa bifogad fil 84320