Kattbilder #6

Jag har skrivit lite om katten Doris. Katten som tittade mig djupt in i ögonen dagarna efter Millie gick bort.
Ngn vecka senare fick mina föräldrar besök och när dom sa ”Vi har haft besök” visste jag direkt att det var av den katten utan att dom sa att det var en katt.
Sen dess har katten besökt mamma och pappa nästan varje dag. Efter ett tag tog dom kontakt med ägaren som redan hade hört att katten strök där.
Nu ska dom flytta och päronen har lite sorg. Idag sprang kisse förbi pappa i dörren och sen blev hon borta.
Jag tror att hon vill bo hos min mamma och pappa.😂
FF08BD42-8B4C-4F1C-8421-CE7B62D59F46.webp

Liknande trådar

Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
540
Övr. Katt Lillmatte fyller år idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slås in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjälper även till att tejpa...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
12 863
Senast: pajaztar
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
433
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025