Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du köpt katt?!
Det höll du minsann tyst om!
Jaaa!Har du köpt katt?!![]()
Haha, ja, ville inte säga något förrän det var klart. Men nu är handpenningen betald och datum bestämt, så i slutet av oktober blir det kattbebis i hemmet!Det höll du minsann tyst om!![]()
Aah då är det lite mera förståeligt, jag trodde att kattungen var hemma hos dig redan, och så länge hade inte jag kunnat hålla tystHaha, ja, ville inte säga något förrän det var klart. Men nu är handpenningen betald och datum bestämt, så i slutet av oktober blir det kattbebis i hemmet!![]()
Haha, nä, inte jag heller!Aah då är det lite mera förståeligt, jag trodde att kattungen var hemma hos dig redan, och så länge hade inte jag kunnat hålla tyst![]()
Haha, nä, inte jag heller!Som jag just bevisat...
![]()
Får du sova på nätterna ännu?
Får du sova på nätterna ännu?![]()
Äh, du ska ju säga att det är djävulskt jobbigt juJa, absolut. Det är väldigt lugnt faktiskt. Mest Balder som gärna vill vara med och som kan kliva runt lite grann innan han har bestämt sig för vart han vill ligga. Iris brukar sova i klösträdet och kommer och gosar en sväng på morgonkvisten. Dom busar runt som attan någon timme då och då och sedan sover dom som små grisar större delen av dygnet.![]()