Kattbilder #5

CCEE4D6F-F3E4-4DBC-ADD7-16D7FDF5D6CD.webp

Tant Citron i pik-stil 😮

Det finns sÄ mÄnga mer intressanta och roliga saker hÀr i Roslagen Àn hemma hÀlsar Megara. Det Àr fullt möjligt att det hÀr Àr Ànnu godare att gnaga pÄ och fÄr tvÄbeningen att reagera mer Àn tom kabelgnagande.

49311698642_d8b06206f5_n.jpg

:meh:

Vilken mysig trĂ„d :love:. HĂ€r Ă€r en av mina, bengalen Candis pĂ„ snart 12 Ă„r. Det bĂ€sta som finns Ă€r mattes sĂ€ng eller mattes knĂ€ :p. Även om golvvĂ€rme stĂ„r högt i kurs hĂ€r ocksĂ„...

Bifogade filer

• 20191231_132419.webp
    20191231_132419.webp
    78,9 KB · Visningar: 61
Vilken mysig trĂ„d :love:. HĂ€r Ă€r en av mina, bengalen Candis pĂ„ snart 12 Ă„r. Det bĂ€sta som finns Ă€r mattes sĂ€ng eller mattes knĂ€ :p. Även om golvvĂ€rme stĂ„r högt i kurs hĂ€r ocksĂ„...

Jag har inte golvvĂ€rme, men mina uppskattar ”varmluftsugn” ... halva katterna pĂ„ köksbordet och andra halvan pĂ„ fönsterbrĂ€dan med varmt element under som vĂ€rmer bra underifrĂ„n đŸ±.

Samtidigt som de kollar pĂ„ ”katt tv” ut genom fönstret - mycket fĂ„glar utanför jĂ€mt dĂ„ vi matar dem nere pĂ„ innergĂ„rden .
Ofta somnar kissarna med hakorna upplagda pĂ„ fönsterkarmen och ligger och jĂ€ser av vĂ€rmen underifrĂ„n 😅

(japp - de fĂ„r ligga pĂ„ köksbordet nĂ€r det inte anvĂ€nds av mig 👍😎)

Bifogade filer

• 532F258F-DBA0-483A-ABC4-F8A0279FD74A.webp
    532F258F-DBA0-483A-ABC4-F8A0279FD74A.webp
    113,4 KB · Visningar: 39
Senast Àndrad:

Liknande trÄdar

Övr. Katt Jag Ă€r pĂ„ gĂ„ng att för första gĂ„ngen köpa en raskatt, efter att i mĂ„nga Ă„r haft bondkatter eller blandraser ❀ Har jag förstĂ„tt rĂ€tt...
Svar
4
· Visningar
403
Övr. Katt Nu Ă€r det dags igen! För varje digitalt deltagande skĂ€nker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tĂ€nker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
181
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom dĂ€r sĂ„ jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
420
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona pĂ„ tvĂ„ en hane pĂ„ knappt ett och en Ă€ldre hona pĂ„ 8Ă„r. Den yngre honan har varit löpen och Ă€r nu drĂ€ktig,den...
Svar
8
· Visningar
661

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• MĂ„lbilder för trubbnosar.
  • UppdateringstrĂ„d 30
  • Promenadskor vinter

HĂ€strelaterat

Omröstningar