Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pälsen är helt fantastiskt mjuk och gnistrar som guld i solen :love:
Jo mycket energi finns det men hon älskar även att ligga i knät så det är typ 50/50 vilde och knäkatt 😂
Otroligt social och orädd, vill vara med överallt.
:love: Det vore behändigt om ragdollens päls kunde hålla sig lite sådär kortare :p Jag kan inte återgå till en normal kattpäls efter ha fått känna på en mjuk päls :love:
Duracellkatter som din är dock lite för vilda för min smak 😅

985E1A1F-D0E9-4F73-B6E2-14523E53C488.webp

Vi har cirka fem grader svalare inne(tack sotar’n!) i år men Sauron gillar ändå sin kylmatta :)

31020

Myggnätet fungerar utmärkt ännu :love: härligt med en katt som inte försöker bryta sig ut, hon är väldigt försiktig av sig om något är i vägen och försöker hellre hitta en annan väg om möjligt :love: myggnätet sitter bara i kardborreband men vi bor på bottenvåningen så det är ingen oro om hon skulle ändå råka komma ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
460
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 306
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
548
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
863

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Orolig katt i bil
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka