Kattbebisarna

Yrja

Trådstartare
Laddade upp en bild på nytillskotten och tänkte passa på att visa underverken. :D

Tindra har ont i magen, verkarna har satt igång.
DSC00310.jpg

1 och 2, som de heter änsålänge. Eller Lilla Grå och Pricken.
DSC00757.jpg

Mita i sin fina missebur med ny filt och allt.. ;)
DSC00298.jpg

Sv: Kattbebisarna

Nä h*n har en grå prick på ena sidan. Tyvörr syns den inte där. :D

Heulwen - Oj, jag skrev fel. Det ska vara MiRa. Slarvig när jag skriver. Det är inte pappan efter som att det är en flicka då, mer förståerligt nu när jag rättat till namnet. :D Lilltjejen i familjen. Pappan är korthårig och liknar Pricken i teckningen. :)

Det var prickens teckning jag syftade på, jag är så otroligt svag för katter med mycket vitt! :love:

Jaha, okej. :) Jo h*n är söt. Ffa på den bilden ser man ju den från dess allra sötaste sida. Men den grå har ett alldeles fantastiskt ansikte. Båda verkar bli kvar, sambon vill inte göra sig av med ngn av dem. :cool: Och inte jag heller egentligen.

Tack, det var snällt sagt. :)
Avmaskades igår, Nr 1 har nu också öppnat ögonen ordentligt. Går fortfarande upp lite mindre än den andra men båda är friska och krya, piper inte när man pysslar med dem och allt går utmärkt. :bow:

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: monster1
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
671

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka