Kattägare

marshall

Trådstartare
Berätta lite om er katts personlighet. Vi har en långhårig (ingen raskatt) katt som heter Skrollan. vad gör hon då, hm ... Jo hon hämtar/lämnar bollar. För övrigt så tycker jag att katter är det mest komiska djur finns :rofl: (som jag haft) (har hästar hundar marsvin och akvarium)

Sv: Kattägare

Jag har en perserkatt som e sur som attan. Hon är bara kelig när hon själv vill och d¨får man som mest klappa henne lite på ryggen men inte röra magen. Hon e jäkligt bitchi oxå och ska jämt mucka gräl med alla katter på gården och alla e typ rädda för henne.
Hon är innekatt egentligen men brukar vara ute ibland på dagarna och då brukar hon springa bort:p
Men en sak som jag tycker är väldigt roligt med henne är att hon lyssnar till ordet ost.
Om man ropar "Madonna, OST!!" så kommer hon springande så fort hon kan:p så det är ett ganska bra när hon springer bort:D

Våran förra katt (tyvärr avlivad nu:'() drack nästan bara ut handfatet, sällan jag såg honom dricka ut vattenskålen.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
760
Senast: Krålus
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka