Katt som gillar kaffelatte

Skjøldur

Trådstartare
Jag dricker Icas I love eco kaffe med ca 1/4 mjölk i varje dag. Vessla är gärna med och vill smaka. Jag har gett henne några droppar då och då som hon glatt slickar upp. Jag vet inte om hon skulle vilja ha en hel dl om hon fick, jag har inte vågat prova. Kanske är det mest socialt -"tycker matte det är gott så är det nog det... och lilla jag vill vara som matte." Är kaffe farligt för katter? Kan katter möjligen bli koffeinberoende, precis som oss?

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 443
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 386
Senast: valpköpare
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 396
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 537
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar