Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min mamma har hund och två katter. När det bara var hunden och första katten lekte dem gärna tillsammans men när den andra katten flyttade in så är hon ofta lite småsura på dem.
Har tyvärr inga bilder men mina hundar är uppvuxna med katter så dom är väldigt försiktiga (om inte katterna VILL bli jagade förstås ) och de har en väldigt bra katt polare i stallet som gärna gosar sig lite mot dom när de kommer o hälsar på
Min tränare Lisa har en schäfertik samt en bondkatt hane och en exotic hane som inte bryr sig så mycket om Exa, hunden alltså.
De kommer ganska bra överens.
Den här vovven har katten växt upp med som kattunge. De funkar väldigt bra ihop! Hunden är en gammal herre som är van vid katter sen tidigare.
Här är en bild på kissen med nuvarande vovven som han bor med. Funkar inte alls så bra, det är ungefär såhär nära varandra de har kommit. Katten går annars inte nära hunden och hunden är rätt för katten och morrar istället... Tycker iofs det funkar bra med tanke på att hunden i princip aldrig sett en katt förr!
De bryr sig inte så mycket om varandra..Är katten som bestämmer.
Jag har en blandras berner sennen/golden och han fungerar hur bra som helst med min lilla birmahona! Dom gosar och busar om vart annat Ska få hem en ny liten birmakille imon och hoppas det kommer fungera lika bra med honom
Har inga bilder nu på min hund. Men jag tror att hans ena hjärnhalva är katt. Han går verkligen ihop med alla katter och de älskar honom. När vi promenerar och träffar på ngn av våra missar börjar de ibland jama och blir alldeles lyriska. Når våran hankatt varit borta i några veckor (vilse) och han fick sy på oss blev han helt till sig och tog vartända steg i samma tempo som hunden för att inte tappa bort honom. Mig såg han inte ens.
Har en liten bild dock på min minsting och hennes "extrasmamma", som hon hade innan hon kom till oss..
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Hästmänniskan Ja i så fall så tycker jag nog det kan ha varit rimligt prissatt. Förstår att man som ägare är noggrann var hästen hamnar. Särskilt med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.