Katrineholmsritten!

cambodia

Trådstartare
Blev lite hipp som happ hästskötare på Kristineholmsritten i helgen (söndag) då den som skulle med inte kunde. En stallkompis ska dit med sin häst som en första tävling, tror de ska rida den kortaste distansen.

Och ja, jag kan ingenting om det här :D
Vad gör man? Hur går det till? Vad har jag gett mig in på :eek:
Haha, nej, men det ska bli jättekul och spännande - men klart jag är nervös också!

Vill någon berätta om hur det går till på en tävling är jag mycket tacksam, eller har tips osv.
Någon här som ska dit kanske?

Sv: Katrineholmsritten!

Tillsynes blandar jag ihop Katrineholm och Kristinehamn till en salig röra... :-P
Det är ju i Katrineholm!!!

Senast ändrad:

Jag hoppas du får åka med stallkompisen så du hamnar rätt :angel:

Tyvärr vet jag inte så mycket om distans så jag kan hjälpa dig med tips. Men önskar er lycka till :)

+ fallon

Stallkompisen körde, och vi hamnade rätt ;)
Allt gick bra och det var en rolig upplevelse, får se om ryttaren får för sig att åka på fler då jag anmält mig som frivillig groom framöver - förhoppningsvis med bättre koll på resmålet :p

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 156
Hästhantering Hej! Jag har en valack på 16 år som betyder mest i hela världen för mig. Har ägt honom nu i några år och han är hur härlig som helst...
Svar
17
· Visningar
1 638
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 202
Senast: LaMagia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud