Katalogerna ute, Elitloppsauktionen

Sv: Katalogerna ute, Elitloppsauktionen

Jag mailade och frågade asvt på fm, de har dock inte svarat ännu.
Nu anser jag att Gabbi tar sitt ansvar och direktrapporterar från auktionen! :bow:

Ringde du och kollade?

AM

Det står på ASVTs hemsida att det tyvärr inte blir någon livesändning i år.
Har vi nån därnere som kan rapportera så vi får höra lite om hur det går? Visst brukar väl sidan uppdateras med priser allt eftersom? (asvt alltså)

Andover Hall-Too Hot for Me,hingst för 460 till KW Stable AB. Inte helt överraskande.

Kan ni vara lite hyggliga och publicera länken till auktionsresultaten? :grin:

:grin: på dejj själv.. trodde alla travmänniskor kände till ASVT och kommer man bara in där är det inte svårt att hitta länken.. men nu har ju Lines varit snäll att ge dejj den redan :grin:

:grin: på dejj själv.. trodde alla travmänniskor kände till ASVT och kommer man bara inte där är det inte svårt att hitta länken.. men nu har ju Lines varit snäll att ge dejj den redan :grin:

Men hela dagen har det i tråden diskuterats om det skulle finnas någon direktrapportering eller inte, så för mig kom det som glad överraskning.

Sto Angus Hall-Act Evann 480 000 kr Kurt Wickström, Rejmyre .Ingen kris i skogsbranchen tydligen ;).

Liknande trådar

Trav Ska vi ha en liten gissningslek! Hur många ston kommer hingstarna att betäcka 2008 i Sverige? Nedan är fjolårets hingstar med siffror...
Svar
3
· Visningar
1 658
Senast: Natasja
·
Trav Här är listan över antal betäckta ston 2007. Någon mer än jag som är förvånad - Rotation fem (5) ston!? Är det något som jag har missat...
Svar
8
· Visningar
2 271
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka