Katalogen kom idag!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Jeeves
  • Startdatum Startdatum
J

Jeeves

Sitter här o :d mig runt munnen av alla grejer jag vill beställa ur en katalog med travutrustning - men alla priser är i norska kronor:cry:

Hur mycket står den norska kronan i?

Hur mycket är t ex 3990kr NOK i SEK?

Vill ha; vagn, ny komplett sele, tvådelad höst/vår dress!

Måste nog spara ett tag först...

Sv: Katalogen kom idag!

Vilket företag är den från?

3990 norska kronor är idag 4575.33 svenska.

Tack! Det är FinnTacks katalog - jag vet inte riktigt varför priserna är i NOK - av namnet att döma trodde jag att det var ett finskt företag:confused:

Många fina grejer i a f:)

du kan gå in på forex.se för att se dagsaktuella växlingskurser - sen kan det alltid skilja lite från dag till dag. :)

Fixa en katalog med svenska priser! :idea:
Då slipper du i vart fall räkna om! :)

Har oxå suttit nedgrävd i katalogen...tills jag läste att man som privatperson inte kan beställa direkt från FT.

Hmmm... men man får ju en hint om sortimentet iaf... Och man kan drömma sig bort en stund.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 624
Senast: YorkWann
·
M
Körning Arbetsrubrik: Rädslor i/med vagn *suck* eller är hamstrar lättare? Han är inte bakrädd, inte tillstymelse till reaktion där inte...
2
Svar
31
· Visningar
2 801
Senast: mizz
·
Träning Hästen i fråga är sju år, men pga två föl och lite andra orsaker (INTE skaderelaterade eller liknande) så ligger hon efter i sin...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
10 287

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka