Kåt katt *ljud*

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare bengibollen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 5 183
B

bengibollen

Jag passade på att spela in hur min lilla kisse lät när hon löpte första gången. Kvalitén är inte sådär vansinnigt bra. Hon lät sådär konstant i en vecka. Det var inte mycket uppehåll för sömn heller, stackarn.

Det kan vara kul att se hur andra katter eller för all del, hundar reagerar när de hör *tipsa* :-)
När jag spelar upp det för henne nu, så försöker hon "rädda" den stackars katten som sitter i högtalaren.

http://www.nosslin.se/katt.mp3

Sv: Kåt katt *ljud*

schocker.gif
Och jag tyckte min Tipex lät när hon löpte..... jag tar tillbaka allt jag sagt
crazy.gif
Hur i hela sjutton står du ut???!!!
bored.gif

Ja, säg det. Det var underbart att gå hemifrån och det kändes faktiskt ungefär lika i öronen som det gör efter att man varit på en konsert eller liknande när man kom ut. Inte alls lika mycket som efter konserten, men känslan fanns där ändå. Volymen på ljudet kommer inte riktigt till sin rätt på inspelningen, hon var i andra änden på rummet.

I stort sett. Hon sov inte så mycket heller dessvärre. De där riktiga "falsettjamandena" som kommer efter ca 20 sekunder i inspelningen utstötte hon inte hela tiden som tur var. De kom i perioder.
Hon var väldigt hes i slutet på veckan :-)

*fniss*
Det är som när jag spelade upp fågelläten för min katt. Hon sprang först runt mellan fönstren för att försöka få syn på fågeln som lät. Sen kom hon på att den nog var instängd i ena högtalaren. Den bär fortfarande spår efter den incidenten...

Den där ljudnivån har vi hemma jämt... Har ni känsliga trumhinnor, skaffa inte orientaliska katter :smirk:
Hanoo letar efter den "stackars" flickan, gentleman som han är :D Nu sitter båda och kikar ut genom fönstret, lättlurade :D

Både Tipex och Nala har nu försökt ta sig in i högtalaren...... helt förstörda. Vad är det för ras på den ylaren????

Det var intressant!! Min åtta månaders hankatt som inte träffar andra katter flög upp och började leta efter kissen i datorn...

Det är en bengal. Jag kan ju påpeka att min brors bengal inte lät mycket alls i jämförelse.

Hihi - Mina katter blev helt tokiga och sprang och letade efter katten när jag lyssnade! Nu ligger de på mattan och ser riktigt besvikna ut.. :rofl:

:rofl: NÄSTAN sådär låter min katt HELA tiden och hon löper inte! Som tur är låter den andra katten inte mer än en kanariefågel :smirk:

Mina vovvar undrar varför datorn låter så konstigt... DeDe och Spike vrider båda öronen och lägger huvudena på sned... :rofl:

:) Ja jösses vilken stämma! Jag och resten av familjen också för den delen håller på att bli tokig när min kastrerade hona skriker men din kisse går verkligen upp i "falsksett" :rofl: Min vovve blev alldeles knasig och satte sig och yla högt! Ja detta var ett ganska roligt påfund att spela in sin kärlekskranka katt....

haha.. min katt hoppade upp på skärmen och sen ner och kollade på ytterdörren och nu jamar han..=)

haha. tur man har en katt som inte löper :smirk:

men "to the rescue av högtalaren" blev det när hon hörde :)

min kisse fick FRISPEL här hemma, varning !!!!! han rev ner blomkrukor och rev mig och sparng omkring som en galning!!:rofl::cry:;)stackars dig personligen skulle jag nog tryckt ner en pappertuss i halsen på min katt om hon lät så:devil: ;)

Liknande trådar

Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är... 2
Svar
34
· Visningar
5 711
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 664
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Åh sliter mitt hår! :arghh: Fick hem en 4 månaders boxervalp förra helgen. Super fin och följsam! Uppfödaren har lagt ner mycket tid på...
Svar
13
· Visningar
1 785
Senast: Lampan
·
Övr. Katt Idag var det dags för ett stort äventyr i den lilla kattens liv. När Socker kom till oss var hon en väldigt bitter liten katt. Vad...
Svar
11
· Visningar
2 101
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka