Kastrering av honkatt

amalia

Trådstartare
Vi ska kastrera vår ena honkatt. Den andra är redan kastrerad, hon fick livmoderinflammation i våras och fick då opereras.

Men även om vi skulle vilja göra det nu (skattepengar är alltid trevligt att få ;)) så är det väl inte speciellt bra med tanke på att det är rötmånad, eller????

vår veterinär skjöt upp en kastrering av våra katter pga av rötmånad. fråga din..

Många veterinärer skjuter upp operationer om det är möjligt under så här varma veckor.
Ring och hör!

Tack alla! Får ringa till min vet och fråga, men det verkar ju som att det blir till att vänta...

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 123
Senast: Ajda
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 281
Senast: Badger
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
474
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka