peace

Trådstartare
Jag har i helgen prov jobbat som frukostvärdinna.Hur gör jag nu med kassakortifyllningen till a-kassan).Jag förmodar att jag kommer att få någon form av lön för helgens jobb??Har jobbat 5.30-15.00 fred,lörd o sönd.Ska jag kryssa i att jag haft jobb dom dagarna?

Sv: Kassakort

Jag har i helgen prov jobbat som frukostvärdinna.Hur gör jag nu med kassakortifyllningen till a-kassan).Jag förmodar att jag kommer att få någon form av lön för helgens jobb??Har jobbat 5.30-15.00 fred,lörd o sönd.Ska jag kryssa i att jag haft jobb dom dagarna?

Om du får lön ja.
Om du inte får lön så skriver du inte i nåt.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 822
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 531
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
712
Senast: seahawk
·
Skola & Jobb Ja rubriken sög, kom inte på något bättre. Där jag jobbar har man nu krävt att alla ska fylla i sina kroppsmått i vårt system. Detta... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 329
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka