Karuso skadad - inget OS för Piia?

F

frolic

Karuso skadade sej när han lastades idag för att åka till tyskland. Skulle enligt uppgift opereras ikväll. Muskelskada. Någon som vet hur allvarligt?
Lider med Piia...

Sådant här är så tråkigt. Stackars Åia och Karuso, och jag som trodde att dom skulle ta det individuella guldet.

Nej, så tråkigt, stackars Piia! :( Hoppas det inte är så allvarligt, men det är ju jättetråkigt om de missar OS! Min stora medaljfavorit! :(

Åhh, neej! :(
Usch så tråkigt stackars Pia!! Hon har inte riktigt haft turen för sig denna säsong. Min stora medaljkandidat..
Hoppas han blir bra i alla fall!

Fick också hörs detta igår kväll, jättetråkigt! Visste inte heller hur allvarligt det var, men något OS blir det ju inte iaf.. :( :cry:

Det enda som kan va lite tur i oturen :crazy: är väl att Viktoria Carlerbäck kanske får åka till OS istället..hon väntade på besked sent igår. Men det är ju så himla tråkigt att det ska bli på grund av något sånt här.. :(

Stackars Piia & Karuso.

Är det fortfarande hopp för Victoria? Om man läser Ridsport så skrev de att man tvunget ville ha besked senast den 5 augusti, efter det skulle det inte skickas någon fjärde ryttare... :confused:

Är det fortfarande hopp för Victoria? Om man läser Ridsport så skrev de att man tvunget ville ha besked senast den 5 augusti, efter det skulle det inte skickas någon fjärde ryttare... :confused:

Tror inte heller det. Är för sent enligt folket kring Piia... :(

**** pratade med Viktoria igår kväll, och då sa hon att hon väntade på besked, så det verkade väl som att det fortfarande var aktuellt..lite stressigt blir det nog isf.. :crazy: Planet går ikväll från Tyskland.

Nää är det inte Piia själv som skadar sig inför OS så är det hästen. Fy va hemskt , stackars henne :cry:

Viktoria var väl på andra reservplats, ja det blir tight för henne men vad gör man inte för en OS biljett.
Om hon fick besked i går kväll reste väl hon i natt förmodligen.
Man får väl hoppas på det för hennes skull, finns nog inget värre än att vara så nära så nära i ett OS och så blir det inget :(

Nytt info: Victoria står i Rødby och är på väg över, stor chans att hon får rida så håll tummarna!!! :bump:

Jätteroligt för Victoria!!!!

Synd bara att det är på bekostnad av Pia

Jag är inte så väldigt insatt i fälttävlan, men allt som gäller hästar är ju intressant.

Tävlar inte Piia för Finland och Victoria för sverige? Kan ngn förklara för mig, för jag hänger inte med :confused:

Liknande trådar

Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
14 022
Senast: manda
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 867
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 830
Senast: Verdandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama