Karpaltunnelsyndrom

kajsae

Trådstartare
Hej! Min hopphäst f-05 blev för 3 veckor sedan operarad för karpaltunnelsyndrom i båda frambenen. Hon har inga pålagringar eller liknande i benen. Jag har sedan tidigare inga erfarenheter om skadan och vet inte mycket om den. Veterinären sa att min häst har goda chanser till att bli fullt återställd, men jag vill ändå veta vad andra har för erfarenheter.
Hur har det gått för era hästar??

Tack på förhand!

Hej!

Min häst har opererats för samma och jag undrar hur det går för din? Har du en mail jag kan nå dig på?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: tara
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! Svårt att välja var tråden ska ligga, men chansar på att den hör hemma här. Vi har kvar barnens gamla ponny som nu är 30 år. I...
Svar
7
· Visningar
1 375
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat