Karpaltunnelsyndrom- hur har det gått för era hästar efter operation?

Mumin_79

Trådstartare
Upplever ni att hästarna har svårt med mjuka underlag eller att de är snubbligare än vanligt. Min kuse blev opererad för 1, 5 månad sedan och är under igångsättning.

Upplever inte att han är halt och inte svullen eller något medciniskt fel men tycker att han har blivit mer snubblig efter operationen samt att han tycker mindre om mjuka underlag. Hoppas på att detta avtar med tiden, är intresserad av att veta om någon mer upplevt detta och om det avtagit för er? Har ni haft andra problem eller har allt blivit toppen efter operation :)

Mumin

Liknande trådar

Hästvård Min lilla olycksfågel har fått en fraktur på griffelbenet VB. Är inte halt. Finns en minimal svullnad vid själva brottet. Vid första...
Svar
0
· Visningar
659
Senast: ufot
·
Hästvård Jag har en 3-åring hemma på prov som har varit oren på hårt/grusigt underlag med hypotes sulömhet. Vill gärna bolla lite! - Gick oskodd...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 242
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej, skulle behöva lite råd och tips. Jag har en Welsh Corgi Pembroke som snart är 5 år (Bibbi) För tre veckor sedan slutade hon att äta...
Svar
2
· Visningar
2 135
Senast: Luktpion
·
Foder & Strö Strax efter unghästens inridning börjat blev han diffust halt och först hade jag en veterinär ute som konstaterade dubbel...
2
Svar
32
· Visningar
4 931
Senast: Glimm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka