Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag red Kinnekulleritten förra året. Helt underbart vacker bana. Mkt krävande med backar, stenbrott och vad, men härlig. Vi åkte tyvärr ut pga av hälta sista grind, men har jag en häst som passar för banan tvekar jag inte att starta igen:-)
Jag har ridit både kinnekulleritten och karolinerritten flera gånger (visserligen länge sedan men jag tror inte underlaget ändrat sig så värst...). Jag måste säga att båda banorna är väldigt vackra, speciellt kinnekulle förståss! Visst Kinnekulle har en del tekniska svårigheter eftersom det är ett bergslandskap + massa järnvägsövergångar o så... man kan säga vad man vill om underlaget men har man tänkt ta upp sin häst i högre klasser och kanske internationellt så bör man nog träna även på sådant underlag. Jag upplevde aldrig något problem med min häst på de underlagen (men så är vi ju därifrån krokarna också
Har man däremot en häst som är snubblig och lättstukad så kanske man iaf ska ta det lite lungt första gången på den banan....(??)
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.