Singoalla
Trådstartare
Alltså ursäkta, men jag måste bara få kräkas ur mig lite kärlek här. Vi har haft lilla Bruce sedan 16 december 2013 och jag är fortfarande helt häpen över hur mycket han har förändrat våra liv. Faktiskt inte bara våra liv, utan även många runtom oss. Så fort vi går på middagar eller fester så frågar folk om Bruce och undrar vart han är, med en liten besvikelse i blicken att han inte fick följa med. Vår familj och nära vänner saknar honom uppriktigt när det gått för lång tid utan att dom har fått träffa honom. Jag själv har alltid varit djurvän, men min sambo har börjat grotta i fakta om djurtester och börjat prata om att äta mindre kött senaste halvåret. För att Bruce har öppnat upp för mer förståelse och empati för djur. Han lyser verkligen upp tillvaron vart han än är.
Jag har diskuterat med er här på Buke sedan 2006 om att köpa en liten dvärgpinne men inte tagit steget förrän nu och jag måste bara säga TACK FÖR PEPPEN! Ni har varit BÄST! Att släppa in Bruce i familjen har varit det bästa beslutet jag har tagit i hela mitt liv. Sambon säger detsamma. Och jag sitter redan och kikar på ytterligare tillskott
Så nu vill jag veta, vad har era hundar tillfört i ert liv? Jag vill se bilder och höra kärleksförklaringar så jag kan få sitta här och gotta mig i all vacker hundkärlek som finns in vårt avlånga land!
Jag har diskuterat med er här på Buke sedan 2006 om att köpa en liten dvärgpinne men inte tagit steget förrän nu och jag måste bara säga TACK FÖR PEPPEN! Ni har varit BÄST! Att släppa in Bruce i familjen har varit det bästa beslutet jag har tagit i hela mitt liv. Sambon säger detsamma. Och jag sitter redan och kikar på ytterligare tillskott
Så nu vill jag veta, vad har era hundar tillfört i ert liv? Jag vill se bilder och höra kärleksförklaringar så jag kan få sitta här och gotta mig i all vacker hundkärlek som finns in vårt avlånga land!