Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.

Igår umgicks jag! Är ju hopplös på att ta initiativ till saker, men en kollega skrev i veckan och frågade om vi skulle göra pizza. Var väl inte jättetaggad igår, men vet ni, det var jättetrevligt! ☺️ måste verkligen bli bättre på göra sånt här.

På förmiddagen tog jag en promenad med en kompis också, idag är jag rätt dränerad 😅 men ändå värt det.

Åh vad mysigt!! Har du några planer för att fira i morgon? Eller något du ska unna dig?

Jag ska till frisören direkt efter jobbet 😊 sen har jag unnat mig och beställt ny mobil, den kom idag!

Skulle egentligen till mina föräldrar på middag imorgon, men mamma sa att "du är ju så trött på fredagar och ligger bara i soffan" så jag får komma dit på lördag istället, haha.

Jag ska till frisören direkt efter jobbet 😊 sen har jag unnat mig och beställt ny mobil, den kom idag!

Skulle egentligen till mina föräldrar på middag imorgon, men mamma sa att "du är ju så trött på fredagar och ligger bara i soffan" så jag får komma dit på lördag istället, haha.

Haha låter rimligt att ta middagen på lördag. Jag ska umgås med en kompis i morgon kväll men det är bara för att jag jobbarhalvdag i morgon, annars orkar jag aldrig göra något på fredagkvällar.

Haha låter rimligt att ta middagen på lördag. Jag ska umgås med en kompis i morgon kväll men det är bara för att jag jobbarhalvdag i morgon, annars orkar jag aldrig göra något på fredagkvällar.

Nä precis, jobbar man heldag är man ju helt knäckt, lägger mig löjligt tidigt på fredagar :o
Mys med kompishäng!

Du är verkligen värd att unna dig! Hoppas du får en riktigt fin årsdag imorgon!

🥳❤️🙏
Screenshot_20221104_015403-01.webp

Du är så jäkla grym! Det har varit fantastiskt att få dela din resa och jag är så djupt imponerad över hur du så aktivt och medvetet har valt att ändra hela ditt tankesätt för det är så jäkla svårt. Hur du inte gett upp trots tuffa dagar och en något frostig stöttning hemifrån.
Njut nu hela dagen och läs tillbaka lite från början här så du verkligen får känna vilken lång väg du kommit.

Stort grattis bästa Pepp du är en sann förebild och inspiration! 🌺🏆💪

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka