Hej! Jag ska snart hoppa banhoppningsträning om någon vecka. Men jag är riktigt rädd för framridningen. Det är så att det finns en tjej där som ger bitchblickar hela tiden och är allmänt kaxig. En gång råkade jag rida i vägen för henne och då snäste hon till sin kompis något i stil med ''Hon får ju se sig för'' och jag var nära på och börja gråta. Det finns en anledning till att hon ogillar mig också och det är för att jag brukade rida hennes häst innan hon köpte den, vilket har lett till att hon helt enkelt måste beté sig som ett svin på något sätt. På framridningen är det väldigt trångt och jag brukar alltid rida i vägen för någon och ja, jag SKÄMS Men jag förstår bara inte vart alla andra tar vägen och hur ska man veta det? Jag vill så gärna hoppa men jag är så himla rädd för den där tjejen ;(
Kan inte någon skriva alla ''regler'' som är på framridningar? Har hört att man ska hålla sig till höger, men jag har aldrig fattat den regeln? Hur ska man veta vart alla andra ska ta vägen?
Kan inte någon skriva alla ''regler'' som är på framridningar? Har hört att man ska hålla sig till höger, men jag har aldrig fattat den regeln? Hur ska man veta vart alla andra ska ta vägen?