Känner mig frustrerad

Tar sista knappen.

Tack :bow: ni är så gulliga hela bunten som håller tummarna.

Hoppas nu på att blåsan har växt till sig på Onsdag som vet vill och att det blir en snygging efter Bourbon nästa år.

Har inte varit här på ett tag, ville bara säga att även jag håller tummarna hårt att det är en liten Bourbon-bebis där inne. :)

Tack

Ja i morgon får jag besked hur det är. Ultras i morgon bitti igen. Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas.

Tackar! :D

Hon har gjort massor av busvändor i hagen idag...jag fattar inte hur hon orkar bara! :cool:

Nu är damen hemma och DRÄKTIG. :banana: Är så glad så jag tror jag spricker snart. Först var jag och lämnade 3 åringen som skall ridas in och sedan fick jag åka och hämta hem shady och lilleman. Är så härligt att ha dom hemma igen.

Ååh.. så underbart det är att läsa ordet 'dräktig', *STOOORT GRATTIS*!!!!! :love:

Jag hoppas att min 'gamling' (23 år) får samma besked då jag får 'arslet ur vagnen' ( :o).. och ringer Vet. nå'n morgon!!!

Hon har ju ivf INTE brunstat om, utan står och viftar flugor ihop med hingsten dagarna i ända.. *nosen mot en ända, då kan ju inget hända*, hihihi!!!!! :D

Månntro.. hon är dräktig :d :p :confused:

Jättegrattis!!!! :bump:
Ser fram emot att få se bilder av det blivande fölet :cool:

Jaaaa, hon tog sig på den enda semineringen på andra brunsten. Ja då du var där. Då var hon inte dräcktig men i måndags var hon det. Hel mysko men sant.

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077
  • Artikel Artikel
Dagbok och orolig att inte bli tagen på allvar! Jag har känt mig väldigt sliten och trött i många år och har väl kanske vant mig vid det och...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Wille
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka