Tror ni det? Läste att hundar kan lukta till sig känslorna vi har. Jag vet att min hund vet hur jag mår till stor stor del, det är jag helt hundra på utan tvekan men jag blev lite orolig att han även känner känslorna jag känner. Isåfall tycker jag synd om honom. Det verkar inte så dock, mår jag sämre så reagerar han genom att vara mera nära, mer än vad han alltid är. Han vill gärna också leka och få igång mig vilket han har märkt fungerar antar jag eftersom han förmodligen känner att jag får mer positiv energi av det. Bättre energi än den jag hade innan. Han går och hämtar bollar och sin frisbee och trycker upp i ansiktet på mig och ser sådär utmanande ut som hundar som vill leka gör.
Som starkare ångest tex, noterar dom känslan och situationen eller känner dom känslan? Det tror jag inte egentligen, då hade hundar som jobbar som psykiskt stöd må väldigt dåligt egentligen.
Hundar är så otroligt fantastiska, och jag gör allt för min hund. Vi går långa promenader varje dag på mornarna, vi badar och kastar frisbee och han leker några gånger i veckan med sina kompisar som han känt sen han var valp. Men känslan att han kanske känner vad jag känner när jag mår som jag mår nu förstör mig lite och gör att jag känner mig som den uslaste hundägaren på jorden. Han förtjänar en glad energi och positiv energi omkring sig hela tiden och jag kan inte ge honom den jämt och ständigt.
Som starkare ångest tex, noterar dom känslan och situationen eller känner dom känslan? Det tror jag inte egentligen, då hade hundar som jobbar som psykiskt stöd må väldigt dåligt egentligen.
Hundar är så otroligt fantastiska, och jag gör allt för min hund. Vi går långa promenader varje dag på mornarna, vi badar och kastar frisbee och han leker några gånger i veckan med sina kompisar som han känt sen han var valp. Men känslan att han kanske känner vad jag känner när jag mår som jag mår nu förstör mig lite och gör att jag känner mig som den uslaste hundägaren på jorden. Han förtjänar en glad energi och positiv energi omkring sig hela tiden och jag kan inte ge honom den jämt och ständigt.