kaninungar födda i vinter

NagelacksBeroende

Trådstartare
jag har ju fått 4 små bollar nu i januari, och det är ju rätt kallt hos dom eftersom dom bor utomhus .. (eller i ett stall, men det är inte speciellt varmt där men det blåser iaf inte)

imorn är dom 3 veckor, men dom har fortfarande inte lämnat boet...
hur länge ska dom vara där egentligen?

min andra kull som jag har haft så lämnade ungarna boet innan dom var 2 veckor.

men anledningen till att dom här ungarna inte lämnat boet antar jag att de tycker att det är för kallt? eller?

/virriga nagelacksberoende

Sv: kaninungar födda i vinter

Jag skulle tro att anledningen till att de inte lämnat boet än är att de tycker det är för kallt.. :)
Fick en kull i somras, när det var som varmast... redan efter ca 3-4 dagar kröp de ut ur boet och låg utspridda i buren... De klarade helt enkelt inte av att vara i boet längre pga värmen.. :) Så min kröp ur boet väldigt tidigt.. Allt beror ju på omständigheterna.

Måste bara fråga vad du har för ras? Kaninen på bilden ser ut att ha samma färg som min förra kanin, en Lilla Havanna? Är det en sån? De är så himla vackra!

den som har ungar är en dvärgvädur :p

den på bilden är en hermelin..inget bra på färger, så .. I don't know ^^

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 105
Senast: Korven
·
Övr. Hund Dock inte SKK utan en liknande riksorganisation. Antar att bäst svar kommer härifrån dock än om jag placerar tråden i en annan...
Svar
6
· Visningar
1 336
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 754
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV