kaninbebbar

NagelacksBeroende

Trådstartare
har nu fått 4 stycken små bollar ^^

det var inte meningen ... :p

vi har haft två kaniner i samma bur (två tjejer) i tre månader.
uppfödaren sa att det var en tjej när vi fick henne...
och vi kollade också, men det var svårt att se... men vi trodde också att det var en tjej.

Iförrgår kände jag att ena kaninen var lite ovanligt rund om magen, och kollade då så den andra verkligen var en tjej, men nej... det var en kille.
så idag kom det fyra små bebbar :)
oplanerade, men alltid kul med bäbisar ^^

Hon hade gjort ett jättefint bo med päls och hö runt omkring :love:
hennes första kull också, och hon är typ tre år. så det var ju bra att allt gick bra...

ska sätta in bilder imorn kanske ... :)

Sv: kaninbebbar

ninnisbebbar1.jpg

haha, kan inte påstå att dom är så söta på kortet :D (där är dom bara 1 dag)
men, nu börjar dom bli söta :) för nu börjar dom ju få lite päls iaf ^^ (nu är dom 3 dagar)

kom ihåg att inte "rota" för mycket hos bebisarna den första tiden bara... och dom är ju visst söta på den bilden!:p

hehe, nej då. har ju haft bebbar förut också :) så jag vet att man inte ska det.

haha, jasså. nu tycker jag att de är söta iaf ^^

Hehe okay... :)
Jag är inte heller någon direkt stjärna när det gäller färger... :P Men min första och hittills enda kull var jättelätt att se färgerna på.. ;) Var bara blå brokade samt isabella och isabella mantel.. :P

det är ju en isabella manteltecknad iallafall o en isabella bredvid den o så den där rödbruna då.

Den rödbruna är definitivt madagaskar.. :)
Och de ljusa kan vara isabella... kan jämföra med bebisbilder från min kull... :)
Hur gamla är ungarna nu?

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 381
Senast: Sel
·
Övr. Djur Hejsan alla! Min lillasyster ska skaffa en dvärghamster. Men har läst att de eventuellt vill bo två. Stämmer det? Och om det stämmer vad...
Svar
9
· Visningar
1 511
Senast: Dopy
·
Däggdjur Vår fina kaninhona dog idag! Min man hittade henne i buren nu på kvällen, och inte nog med det, när han plockar lite med en liten...
Svar
4
· Visningar
2 070
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 910
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar