M

Minako

Hejsan!
Jag har en aggressiv kaninhona på 5½ år som jättegärna skulle vilja komma till ett ställe där hon kan få vara ute hela dagarna, eller ha en stor plats, t ex en box. Om det är någon som vill ha/känner någon som vill ha en boxkanin eller liknande, så får ni jättegärna kontakta mig!
Hon är snäll att handskas med, klippa klorna på och dylikt. Men trivs inte i bur och gillar inte att bli upplyft, men när hon väl är i famnen är hon snäll, som sagt.

Tyvärr kommer hon få somna in efter årskiftet, om hon inte hittar något bra hem.

maila:
fanny.dittmer@gmail.com

Sv: Kanin.

Det är INTE tillåtet att annonsera på forumet, finns egna avdelningar för detta under "radannonser". :cool:

om hon är aggressiv i buren så kan det bero på att hon har "för stor" bur. endel kaniner klarar inte av det, och det blir något med reviret, jag kommer inte ihåg riktigt.
men så var det för mig med en av mina kaniner, hon var helt hopplös att hålla på med i buren för hon bara attackerade hela tiden, men sen när hon fick en mindre bur (pga råd från uppfödare och andra) så blev det mycket bättre.

Hon befinner sig i Göteborg, och hon har ej för stor bur, så det är ej problemet!

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 565
Senast: Stinaelin
·
Däggdjur För ett år sedan skaffade vi en ny kanin när den gamla fick tas bort tyvärr verkar han inte riktigt trivas hos oss. Har eget rum där...
Svar
9
· Visningar
1 725
Senast: Ainon
·
Däggdjur Vet inte hur jag skall få bukt med problemet. Köpte nu kanin i oktober. En 8 v dvärgvädur. Tanken var att han skulle få skutta fritt när...
Svar
12
· Visningar
2 492
Senast: Bluefish
·
Hundavel & Ras Min älskade hund blev akut sjuk i tisdags natt och det fanns ingen annan lösning än att åka och ta bort honom. Nu känns det bara tomt...
2
Svar
37
· Visningar
4 004
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar