Kanin på balkong

SpanskaLoppan

Trådstartare
Jag bor tillfälligt hos en vän då mitt flrhållande kraschat. Kaninen måste flyttas med och kommer få bo på balkongen. Jag kan inte få med hans utebur för den är för stor och otymplig så han kommer få bo i en vanlig gallerbur. Balkongen är skyddad av väggar från tre håll men han kommer ju behöva vindskydd ändå.
Hur löser man bäst det tro?

Kaninen ska givetvis inte bo såhär någon längre tid utan det handlar om ett par veckor som mest. Blir det riktigt skitväder får han såklart komma in med.

Sv: Kanin på balkong

Jag kör med presenning över.

Kom ihåg att den måste skydda mot solen också.

Liknande trådar

Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
557
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 978
Senast: KesoNeso
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 430
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 589
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar