Har aldrig påstått att de ska kastreras och har gång på gång pratat hormoner och DOPING av testosteron men du läser inte överhuvudtaget. Självklart får alla tävla. Om de håller nivåerna. Håller man inte nivåerna är man dopad. Då kan man som kvinna tävla mot män - eller om man är man och har för höga nivåer tyvärr inte tävla alls. Så fyrkantig är idrotten och som fd idrottare är det jävligt skönt att vi har nolltolerans mot doping inkl testosteron i för höga värden.Och hur ska jag veta exakt hur mycket koll din bror har om det enda du säger är "biomedicinsk analytiker", vilket kan innefatta allt möjligt som inte överhuvudtaget är relaterat till trans? Du måste försvara dina källor precis som jag måste försvara mina. Du har inte sagt emot mig säger du. Kan du då för tydlighetens skull bekräfta att du inte tycker att transkvinnor ska behöva kastreras för att få tävla?
Förlåt men va? Vadå cis är inte biologi?
Och testosteronet försvinner med hormonbehandlingen. Testiklarna kan vara kvar. Vad i det är det du inte förstår/anser är felaktigt?
Reglerna är synnerligen enkla och tydliga som de står idag. Varför ändra på något som fungerar enligt allt vetenskapen säger idag?
Nu vill jag veta var jag har skrivit att jag tycker vi ska kastrera folk?