Ishtar
Trådstartare
Min knodd på knappt tre veckor kan sova hur länge som helst i sträck. Jag klagar absolut inte, men ibland undrar man ju. Inte kan väl såna här småttisar sova för mycket? Oftast sover han 5-6 timmar i sträck på nätterna men i natt sov han nästan 8 timmar i sträck! Nu har han sovit lääänge, har inte kollat på klockan men tror vi gick ut vid 15-tiden på prommis och han sover än... Han rör på sig då och då så han är vid liv! Inte ska man väl väcka en liten? jag får ju massor gjort, tror hela tiden han ska vakna och blir lika förvånad för varje grej jag kan göra. Har suttit och ätit en hel middag med familjen, duschat, gått på toa, surfat med BÅDA HÄNDERNA med mera.
Sen avslag. Nu glömde jag bort bindan och satt framför datorn i 30-45 min och inget hade kommit i trosan så det verkar ju helt klart vara på väg att avta redan. Hur länge hade ni avslag? Mitt har varit brunare än innan i en knapp vecka nu.
Sen avslag. Nu glömde jag bort bindan och satt framför datorn i 30-45 min och inget hade kommit i trosan så det verkar ju helt klart vara på väg att avta redan. Hur länge hade ni avslag? Mitt har varit brunare än innan i en knapp vecka nu.