JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kan någon tipsa mig om westernridning
Western
Trådstartare
Trådstartare
Chriz
Startdatum
Startdatum
28 Jul 2004
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
909
Jag har precis hittat in på Bukefalos. Detta verkar vara ett bra sätt att få tips och idéer. Är det någon som kan tipsa mig om vad man ska tänka på om man ska börja rida western och skaffa en paint eller quarter. Jag är så trött på sköra halvblod och lägger nog det på hyllan nu.
Kallblod annars, de är oftast långt ifrån sköra.
Rider själv western på en tinker (dock bara uteritter).
Vet inte, men Paint, Quarter el. annan "westernhäst" är kanske mer lämpad för tävling om du nu är ute efter det?!
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Western
Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Hästvård
Hästen står med stort bandage som kombinerats med en gipsskena på framsidan benet. Gipsskenan går in under hovens tådel och följer benet...
2
Hästmänniskan
Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2
3
Svensk Politik 4
Samhälle Ja, framförallt aktiva jag tänker på. Visst det är ju inte bra att anhängarna har mindre bra åsikter/ställer till bekymmer. Det är inte...
nullo-modo
40 minuter sedan
Om reaktion på hot och hur gör man?
Kropp & Själ Det är väl det här som är din bearbetning istället. Att undra och fundera. :)
En del människor kan hantera stegrande hästar med hovar...
Sel
41 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Förstår mig inte på min kyl. Den glappar lite när jag stänger. Ibland. Just när jag är på väg att köpa en ny list så börjar det fungera...
MJLee
42 minuter sedan
Svar: 405
Visningar: 19 416
Allmänt
Akvarietråden V
Övr. Djur Hoppas du får tag i luminatus! :)
Kul med fiskspaning! Jag vet inte om det var en typ av dragonscale du såg men beskrivningen fick mig...
Scandi
2 minuter sedan
Svar: 1 346
Visningar: 39 806
Djur
Valp 2025
Övr. Hund Ikväll gick vi nere vid älven och det var så spännande att han glömde bort att bita mig. Och han pinnade på glatt, innan har han växlat...
Niyama
Igår kl 23:23
Svar: 814
Visningar: 56 025
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det är inte alltid lätt att vara en gammal salukipojke.
Idag gick vi en ordentligt lång promenad i skogen på förmiddagen. Där lyckades...
Red_Chili
Igår kl 23:11
Svar: 1 139
Visningar: 67 014
Hund