Kan men sluta???

S

Smurrfan

Jag har tänkt på det här och undrar om det går att sluta med Biotin (det är bra för hovarna),... jag vet inte om det fins ngn sån här tråd (om biotin asså men det fattade ni vell) men jag bryr mig inté för jag hinner inte leta igenom vill ha svar snarast...(inget illa menat men vill bara att såna som har vana av just biotin eller vet mycket om det ska svara):crazy: behöver den här hjälpen:D:D

Sv: Kan men sluta???

vad bra att ni svardde :D nä det var så att mamma sa att det var en person som sagt till henne att man var tvungeb att fortsätta:d det var därför jag undra men det blir så svårt för vi har STOR hage och hästarna går på lösdrift så vi tar inte in dom...:D

Liknande trådar

Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 652
Senast: super
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 565
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 195
Senast: Bison
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 764
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar