Kan man "tappa bort" sin hund i en etta?

eldione

Trådstartare
Ja tydligen kan man det!
Låg i sängen och läste, när jag gick upp så såg jag inte min hund någonstans i rummet. Tänkte att hon hade gått ut i köket och lagt sig i sin bädd. Nähä, ingen hund där heller :confused: Börjar titta bakom dörren :angel: och ska precis ut och titta i rummet igen när jag ser att fodertunnan står lite långt ut.
Där bakom sitter hon :D
Antagligen hade jag glömt putta in tunnan, hon fått syn på en matbit inne i hörnet och kastat sig in, stött emot tunnan så att hon på något sätt blivit rädd för att gå tillbaka igen.

Inte så himla glad över att matte började gapskratta och sprang efter kameran innan hon fick komma ut :rofl:
20080521_0010.jpg

(ser ganska brett ut brevid tunnan men hon skulle inte kunna gå förbi utan att trycka undan den, vet inte varför hon inte vågade det egentligen.

Sv: Kan man "tappa bort" sin hund i en etta?

Haha:rofl:
Men gud var gulligt, vilken sötnos du har:)

Vaaaa SÖÖÖÖt! =o =d

Men Gud, vad sööööt ! ! !

Jag som aldrig varit förtjust i dalmatiner men din får t o m mig att le! :D

åhh, så fin :love: och det var ju ingen liten vovve du tappade bort heller :p

Nu tror jag inte att detta slår en dalmantiner i en etta, men jag har tappat bort min italienska vinthund i en tvåa. Hon var puts väck. Jag letade överallt. I möbler, under möbler, i garderober - ja, t.o.m. uppe i bokhyllorna. Ingen hund!

Efter ett tag så hörde jag små försynta krafsningar i köket. Då visar det sig att hunden har blivit inlåst i skafferiet. :o

Ja,du en hund behöver inte vara liten för att tappas bort..Går jättebra med stora hundar också..

För någon månad sen,var hunden och jag ute och gick,kom hem,gick in i trappan,låste upp dörren och gick in..

Efter någon timme började jag fundera på var hunden var,hon brukar alltid på något sätt visa sig mellan varven..

Och jag ropade,ingen hund..och jag letade..

Hon låg i trappan,och fråga mig inte hur,jag måste bara ha öppnat och sen stängt dörren direkt..så hon hann väl inte med in..

Min hund är en klump på dryga 40kg..

Ja,du en hund behöver inte vara liten för att tappas bort..Går jättebra med stora hundar också..

För någon månad sen,var hunden och jag ute och gick,kom hem,gick in i trappan,låste upp dörren och gick in..

Efter någon timme började jag fundera på var hunden var,hon brukar alltid på något sätt visa sig mellan varven..

Och jag ropade,ingen hund..och jag letade..

Hon låg i trappan,och fråga mig inte hur,jag måste bara ha öppnat och sen stängt dörren direkt..så hon hann väl inte med in..

Min hund är en klump på dryga 40kg..

Nä men stackaren, så duktig liten tös som väntade på sin tankspridda matte :D

Jag tappade faktiskt bort mammas hund i min etta en gång :D
Jag letade, letade och letade. Och hittade henne till slut:

20691703.jpg

I katternas klösträd :rofl:

Nemen gud va söt dalmatinen va :rofl: in våga hon gå in men inte ut ja dom har allt bra små hjärnor :D har ännu inte tappat bort min mastiff :bump: hoppas ju inte ja hittar honom i kattklöshuset iallafall hi hi

Detta hände för många år sen!
Hela familjen ska åka och handla,man,fru och fyra ungar.Ni kan tänka er vilket liv det är när alla snattrar och ska in i bilen.Alla är lastade och vi åker i väg.Till slut skriker dotter "ska hunden sitta kvar på parkeringen?"
Vi hade glömt att släppa in hunden i bilen!:o
Hon satt snällt kvar på parkerings platsen och väntade!Underbara hund!:love:

Är det inte mat/foder första stället man söker på när man har en prickig? ;)

Har funderat tidigare på om din avatar var nån slags dallis, men inte riktigt kommit fram till nåt svar.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 459
Senast: Trassel12
·
Hundträning Har en söt liten chihuahua som tidigare bajsade inomhus ofta men efter mycket ansträngningar blev hon bättre och började visa tydligt...
2
Svar
35
· Visningar
6 675
Senast: mysboll
·
Hundhälsa Försökte hålla de kort, men gick inte så bra. Vet inte hur jag ska hantera denna situation då min hund morrar åt mig, kanske någon här...
2
Svar
38
· Visningar
5 450
Senast: Red_Chili
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 800
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka