Kan man inte söka jobb utan dator?

Fibusen

Trådstartare
Hittade ett intressant extrajobb idag på arbetsförmedlingens hemsida då jag bara jobbar 83% i nuläget. Fyllde i alla som behövdes och sen skulle jag bifoga cv och personligt brev. Skrev ihop lite och sparade som dokument på min telefon, men via länken så går dom inte att hitta? Verkar bara kunna komma åt bilder/ta bilder? Måste jag alltså ha en dator för att kunna söka jobb?!
B86BC87C-0F4D-42DF-B57E-59840E5099B3.webp
 
Vad kommer fram om du trycker "bläddra"? Har inga problem med att bifoga dokument från min telefon.
 
Jag kan också bifoga dokument via telefonen. Har dock inte iPhone idag men vad jag minns gick bra med den iPhone jag hade innan. Hur/var har du sparat dokumentet i mobilen? Tror det kanske handlar om att spara det på "rätt plats".
 
Åh, har inte iPhone så nu är jag dessvärre lost! Hoppas att det löser sig.
 
Dokument-appen på bilden är Google docs och det ligger i molnet och inte lokalt på telefonen. Du kan spara ner filerna i Filer genom att klicka på prickarna bredvid dokumentnamnet -> välja Skicka en kopia -> pdf -> Spara i filer. Efter det borde det gå att ladda upp i annonsen (via Bläddra) :)
 
Dokument-appen på bilden är Google docs och det ligger i molnet och inte lokalt på telefonen. Du kan spara ner filerna i Filer genom att klicka på prickarna bredvid dokumentnamnet -> välja Skicka en kopia -> pdf -> Spara i filer. Efter det borde det gå att ladda upp i annonsen (via Bläddra) :)

Tusen tack, nu fick jag iväg det! ❤️ Bara hålla tummarna att dom hör av sig.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Vad det suger att bli arbetslös på 50%. Det finns ju knappt några jobb här ö.h.t. Det lär ju bli skitsegt att försöka hitta något jobb...
2
Svar
33
· Visningar
2 507
Senast: Wingates
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har fortfarande inte sökt ett enda jobb. Det enda jag gjort har varit att kolla på arbetsförmedlingens hemsida. Jag har egentligen...
Svar
7
· Visningar
2 194
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Jag har aldrig sökt ett jobb på det normala sättet (alltså med ansökan, CV, personligt brev, intervju och sånt) utan de anställningar...
2
Svar
25
· Visningar
2 833
Senast: Flixon
·
Skola & Jobb Skulle vilja byta karriär efter många år inom samma yrke. Jag har en universitetetsutbildning men jobbar idag inte inom det utan i ett...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp