Kan man få reda på...

fejko

Trådstartare
....om en veterinär är prickad så att man vet om man vill anlita denne person eller inte?

Sv: Kan man få reda på...

fejko skrev:
....om en veterinär är prickad så att man vet om man vill anlita denne person eller inte?
finns säkert nån som vet bättre men jag gogglade lite och hittade nåt om Veterinärernas ansvarsnämnd.

såg nu att om du söker här på buke finns det massor om sånt.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kan man få reda på...

Hittade också den sidan men inte något om prickade veterinärer. Vilken tillfällighet att du bor i Ög för övrigt harkel, ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
17
· Visningar
1 720
Senast: Viva
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 144
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 568
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar