Kan man ändra.

åke

Trådstartare
Någonstans så man kan spara mer av sina gamla inlägg? Nu är det ju bara 15 sidor som sparas. Jag skulle vilja att flera sidor sparades.

Sv: Kan man ändra.

Eftersom det är en form av sökning efter inlägg skrivna av just din användare och jag har lagt in en begränsning till max 300 sökresultat för att skona servern får du inte se fler.

Om du går in och gör en avancerad sökning och lägger till något mer förutom att inläggen skall vara skrivna av dig bör du kunna få upp äldre inlägg också.

Det är alltså inte så att alla inlägg äldre än de 300 första raderas eller inte sparas.

Dock är det så att trådar på chat-forumen och lekforumen tas bort efter en eller ett par veckor utan aktivitet i tråden.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 965
Senast: Squie
·
Hemmet Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 545
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
596
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama