C
Camaro
Nu känns det verkligen som jag väntat och väntat och väntat... Ljuvret har varit rejält spänt i drygt en vecka, först satt där kådaliknade droppar på spenarna men dessa försvann för ett par dagar sedan. Nu har stoet i fråga ( e Master ue Stanford, betäckt med Last Liberty) gått runt i boxen i två nätter och varit lite smått oroligt, dragit sig mot boxväggarna, flemat, ömsom lagt sig ner ett slag för att senare stå och vila än det ena än det andra bakbenet. Jag har legat och kollat mest hela tiden i övervakningskameran så jag inte ska missa något. Nu börjar sömnbristen göra sig påmind
Hon har varit ute i omgångar i hagen idag men har kommit travande och ställt sig vid öppningen när hon sett mig komma och tydligt talat om att hon vill in efter en stund i hagen.
Nu idag har det börjat droppa vit mjölk så bakbenen var alldeles kladdiga. När jag tittade till henne för en stund sedan stod hon bara och vilade bakbenen i ett hörna av boxen och såg allmänt cool ut. Med dessa tecken som hon visat tror Ni jag kan räkna med fölning inatt? Hon gick ut tiden den 6 juli och det är första gången hon ska ha föl. Jag har inte heller själv varit med vid en fölning tidigare så man börjar ju känna sig lite smånervös nu när man läser allt elände som kan hända, och man vet att det börjar dra ihop sig...
Jag hoppas så detta ska gå bra och att min långa väntan snart är över
Hon har varit ute i omgångar i hagen idag men har kommit travande och ställt sig vid öppningen när hon sett mig komma och tydligt talat om att hon vill in efter en stund i hagen.
Nu idag har det börjat droppa vit mjölk så bakbenen var alldeles kladdiga. När jag tittade till henne för en stund sedan stod hon bara och vilade bakbenen i ett hörna av boxen och såg allmänt cool ut. Med dessa tecken som hon visat tror Ni jag kan räkna med fölning inatt? Hon gick ut tiden den 6 juli och det är första gången hon ska ha föl. Jag har inte heller själv varit med vid en fölning tidigare så man börjar ju känna sig lite smånervös nu när man läser allt elände som kan hända, och man vet att det börjar dra ihop sig...
Jag hoppas så detta ska gå bra och att min långa väntan snart är över