Kan jag börja i trav med henne ?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Jarth
  • Startdatum Startdatum
J

Jarth

hejsan mitt varmblod slutade i trav för 3 år sedan men jag vet inte för vilken anledning och jag har fått ett stort intresse för trav men jag har alldrig travat med sulky och häst och min häst är väldigt het hon brasar på i både galoppen och traven och jag tävlar just nu i dressyr och hoppning med henne kan jag även trava med henne ? eller blir de för mkt som hon ska hålla reda på ?

Sv: Kan jag börja i trav med henne ?

som tidigare sagt, det beror på vilken ålder hon är i, ston får tävla 10 års säsongen ut, sen blir dom pensionerade

Som de andra säger, det beror på åldern på hästen.

De har inga problem att hålla isär de olika disciplinerna om det är det du undrar...

okej men då är hon förgammal för hon ska fylla 14 år :)

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
710
Senast: MiniLi
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 554
Senast: Roxy
·
Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
1 107
Senast: AraSlei
·
Hästvård Hej, Har en connemara på 8 år, som nyligen blivit behandlad för både hovledsinflammation båda fram, stel SI-led och en knäinflammation...
Svar
3
· Visningar
523
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix