Kan inte ta emot sms

fryckan

Trådstartare
Har halebop och undrar om någon annan har det problemet? Har haft det ett par dagar nu och jag misstänker att det är min telefon som är ett mongo,. Har provat att starta om den och att plocka ut sim-kortet men det hjälper inte. Detta kom helt plötsligt efter att jag haft mobilen avslagen.. Finns det någon mirakelmetod för att få bukt på detta eller ska jag slänga telefonen i väggen? :p

Sv: Kan inte ta emot sms

Jag har hailbop men har inte haft några problem
Men beställ ett nytt SIM-kort, kan vara det som är kasst helt enkelt och billigare att byta ut än hela telefonen :D

Sv: Kan inte ta emot sms

Vad har du för telefon? Jag har Halebop och inte haft problem med sms.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 747
Senast: Anonymisten
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 354
IT & mobiler Fick min mobil i julklapp '13 och den har nu tappat sin förmåga att hitta "teckning". Det står Söker... uppe i vänstra hörnet och det...
Svar
18
· Visningar
2 413
Senast: Trasdocka
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
40 222
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar