Kan inte ändra i mina egna inlägg

L

Liljan80

Varför går det inte att ändra i sina inlägg.

Ex:
Har jag gjort ett inlägg och sedan går ifrån datorn = loggar ut, och kommer sedan på att jag glömt att nämna något då kan jag inte gå in och ändra. Vad kommer det sig?

Även om jag läser ett inlägg och inser att jag stavat fel kan jag inte gå in och rätta detta. Varför?

//Emma

Sv: Kan inte ändra i mina egna inlägg

Du har bara ett visst antal minuter på dig. Hur många minuter har jag dock ingen aning om. Loggar du sedan ut också, så försvinner det ju direkt, för då är du ju inte aktiv under dessa minuter.

Håller med Shady!

Anledningen (som jag tror) till att man inte kan ändra i sina inlägg efter ett visst antal minuter är väl att man inte ska kunna ändra när andra läst och kanske svarat på det.

Tack båda, då vet jag!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 550
Senast: Tilly_85
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 243
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 219
Senast: Sesca
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 902
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar