Kan en privat klinik...

Barbabelle

Trådstartare
Där patienten betalar sin operation själv säga nej till op? (Utgår från att patienten är lämplig).
 
Där patienten betalar sin operation själv säga nej till op? (Utgår från att patienten är lämplig).
Ja de kan väl bestämma hur dom vill vad gäller vilka patienter som tas emot elle inte, så länge det inte handlar om diskriminering på något sätt.
Jag jobbar inom djursjukvården hos privat arbetsgivare, vi kan neka vård och behandling om vi vill oavsett hur mycket djurägaren än vill betala.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har fått tid att operation för att ta bort min gallblåsan via titthål, Jag undrar när ni har börjat rida igen? Men oxå jobba...
Svar
4
· Visningar
508
Senast: Mirach
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 337
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
562
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp