Kan en privat klinik...

Barbabelle

Trådstartare
Där patienten betalar sin operation själv säga nej till op? (Utgår från att patienten är lämplig).

Där patienten betalar sin operation själv säga nej till op? (Utgår från att patienten är lämplig).
Ja de kan väl bestämma hur dom vill vad gäller vilka patienter som tas emot elle inte, så länge det inte handlar om diskriminering på något sätt.
Jag jobbar inom djursjukvården hos privat arbetsgivare, vi kan neka vård och behandling om vi vill oavsett hur mycket djurägaren än vill betala.

Liknande trådar

Skola & Jobb Min man jobbar som personlig assistent i ett privat företag. Han har varit på samma jobb i snart fem år, och blir då sjukt utnyttjad...
Svar
18
· Visningar
930
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 434
Senast: Sedna
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 717
Senast: Lobelia
·
Gravid - 1år Jag har fått en tid för att operera kompartment i vänster underben. Operationen sker under narkos. Kommer vara i vecka 19-20 vid...
Svar
14
· Visningar
1 936
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?