CosmicQueen
Trådstartare
Oh jag blir inte klok...4 dgr över tiden idag. Inte mkt iofs, men man vill ju så gärna att den ska komma ut nuuuu.
Igårmorse hade bäckenbanden släppt ännu mer, hela rumpan är som dallrande gele, helt slapp.
Hon blev även då helt slapp i vulvan och så svullen att man tror vulvan kommer ut snart. Lika nu idag.
Dock inget juver att tala om, fick lite juver för ca 1 vecka sedan, sen dess har det stått still. Ingen mjölk heller.
När hon inte äter står hon mest på stället och trampar, ömsom bak ömsom fram. Gräver med frambenen o piskar med svansen. Både ute o inne...
Trode det kanske skulle bli inatt, men icke. Hon gick o la sig som vanligt...
Vad tror ni, kan det vara nära eller ligger det veckor bort?
Det där med juvret som beskymmrar mig mest, att det är så litet o tomt.
Hon är förstagångare ska tilläggas.
Igårmorse hade bäckenbanden släppt ännu mer, hela rumpan är som dallrande gele, helt slapp.
Hon blev även då helt slapp i vulvan och så svullen att man tror vulvan kommer ut snart. Lika nu idag.
Dock inget juver att tala om, fick lite juver för ca 1 vecka sedan, sen dess har det stått still. Ingen mjölk heller.
När hon inte äter står hon mest på stället och trampar, ömsom bak ömsom fram. Gräver med frambenen o piskar med svansen. Både ute o inne...
Trode det kanske skulle bli inatt, men icke. Hon gick o la sig som vanligt...
Vad tror ni, kan det vara nära eller ligger det veckor bort?
Det där med juvret som beskymmrar mig mest, att det är så litet o tomt.
Hon är förstagångare ska tilläggas.