Vad gulligt av dig. Nej, jag verkar bara vara rätt trött efter allt igår och hopplös på att multitaska, försöker städa råttbur och packa upp resväskan också.Jag blev mest bekymrad över om det hänt nåt när du försvann.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gulligt av dig. Nej, jag verkar bara vara rätt trött efter allt igår och hopplös på att multitaska, försöker städa råttbur och packa upp resväskan också.Jag blev mest bekymrad över om det hänt nåt när du försvann.![]()
Har gjort det. Dom är konstigaLäs mina inlägg så hittar du svaret![]()
Kan jag få låna lite tid av dig?![]()
Uppdatering
Väl inne i Moria börjar sällskapet undersöka omgivningen. När Gandalf tänder upp sin vandringsstav öppnar sig otroliga pelarsalar framför sällskapet och de stiger in i förundran. Vilket hantverk och vilken ingenjörskonst har inte skapat dessa salar.
De vandrar försiktigt längre och längre in i Moria, lyssnar uppmärksamt men inget väcker deras oro. Efter att ha undersökt de närmaste grottorna, ser de ett lockande ljus och helt plötsligt springer Gimli tjutande i förväg!
Alla försöker hänga på men, i och med den ogenomtänkta handlingen splittras sällskapet och de blir genast överfallna.
Aragorn som gått sist för att ingen ska hamna efter kämpar tappert men han kan inte stå emot ett sånt massivt motstånd själv och förstummade ser hans sällskap honom segna ner på marken, besegrad...
Mirtai var Aragorn
Du blir ju extra skum i och med att du har tomteluva på avataren fortfarande...Heja goda!!![]()
Du blir ju extra skum i och med att du har tomteluva på avataren fortfarande...![]()
Alltid svårt att veta vad man ska göra och hur man ev ska kompensera en sida. Beroende på storlek på leken och när man får in en ersättare kan jag tycka att DL3 är ok, men inte senare.@Lobelia (såg inlägget i anmälningstråden men tror det är bättre att jag skriver här) om det handlar om heartstring så måste jag säga att jag tycker det är för sent att ersätta henne, man kan ju inte bilda sig en uppfattning om nån som missat två röstningar, ingen aktivitet och inte ens en enda godkänd röst.
Alltid svårt att veta vad man ska göra och hur man ev ska kompensera en sida. Beroende på storlek på leken och när man får in en ersättare kan jag tycka att DL3 är ok, men inte senare.