kalmar län?

S

skogstrollet

Jag har en unghäst som jag inte blir riktigt klok på. Har hanterat hästar i drygt 20 år, men står nu helt handfallen inför den här individen. Jag är alldeles ensam i mitt lilla stall och jag vet inte vem jag ska be om hjälp :( . Finns det någon här som bor i kalmar län? Jag skulle bli sååå tacksam för att få kontakt med någon NH-kunnig person, som jag kan få lite "mentalt stöd" av :bow: . Det känns som om jag håller på att analysera sönder min hästs och mitt förhållande. Har kört fast helt enkelt. Det har varit 1 steg fram och 2 steg tillbaka de här 2 åren som jag ägt honom :cry: .

Sv: kalmar län?

hej, jag bor i kalmar län..f-staden. kasnke inte är världens kunnigaste, men kan funka som bollplank. pm:a om du vill ;)

Hej Angelica! Jag har inte glömt dig. Det är bara så stressigt nu innan jul. Jag återkommer efter helgerna. God Jul och Gott Nytt År ! Annica skogstroll

Jag bor i kalmar län. Jag hjälper dig mer än gärna! Har arbetat alla mina sköthästar men NH och det har alltid gått bra Hur dom än har för personlighet.. ( det är som att jag bara vill stå och pussa dom i timmar :love: ) Skicka ett snabbmeddelande om du är intresserad.
Jag har snart 2 års erfarenhet av NH.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 906
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 301
Senast: LovingLife
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 382
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 488
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama